110915 - Här går det undan!

Klockan är inte ens tolv och det enda jag har kvar är naturkunskaps-uppgiften, åka in till Mjölby och skicka däckelgjorden med bussgods, lägga på ytterligare ett paket (sålde precis mina BoT, har inte mycket kvar nu!) och kanske baka något gott ikväll!

Nu naturkunskap, sen åker jag troligen 14.42-tåget till Mjölby och lämnar in paketet med bussgods innan jag tar bussen mot Lycketorp och ska fota när Elin dressyrar Oboy och hennes kompis hoppar Nisälla!

Blev nya foderhinkar till Cero och ett nosludd till hackamoret i fårskinn! Kollade först på vanliga nosludd i syntet, men luddet var knappt befintligt så det blev ett i fårskinn istället! Ska se till att få tag på en spritpenna och märka hinkarna! :) Hinkarna är alltså till att lägga kraftfoder i till fodringarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0