110915 - Ledig dag = Fullt upp!

Kompledig idag eftersom jag jobbade i lördags :) På listan står;

Apoteket
Travshopen
Hämta cykeln (bussgods Mjölby)
NK uppg!
Läsa Njals saga
Baka kladdisar
Sortera "sälja-hög" och märka
Apoteket (Hämta ut insulin)
Travshopen (Köpa nosludd och foderhinkar)
Bussgods (Skicka iväg en däckelgjord jag sålt)
Macken (Skicka iväg ett bett jag sålt)
NK uppg (Göra klart, ska vara inne imorgon!)
Läsa Njals saga (En sv-uppg tills imorgon!)
Åka och handla!
Baka kladdkaka (Blir dock ikväll efter att vi har handlat, inga ägg hemma!)
Sortera "sälja-hög" och märka (Elin och jag ska iväg på loppis på lördag!)
+Ev. åka och fota Nisälla + Oboy på Lycketorp!


Det är bara att börja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0