110920 - Veterinären kommer

På måndag 26/9 kommer veterinären och tar blodprov för erlichia! Vill kunna utesluta det med tanke på vingligheten/att han tappar bakdelen, inte kan sätta muskler (ett bete är ändå väldigt proteinrikt) och allmänt slö.. Usch :( 

Jag är iaf på plats i skolan, matteprovet gick rättsåbra, svarade på alla utom sista MVG-frågan!

Knät är ajajaj och fingret med, stort öppet sår som luktar apa (infekterat), har plåster över för att skydda omgivningen från stanken, egentligen skulle jag behöva ha det öppet för att torka upp men klantig som jag är skulle jag garanterat använda fingret och få hemskt ont. 

Nu lite projektarbete innan det är skolfotografering, blä på det! Men vi hoppas att den här veckan blir bättre, hittills är den bra förutom veterinärbokningen, 1200kr fattigare :( 

Vart ska jag få alla pengar ifrån? :O Har lite drygt 2000kr från födelsedagen, 750kr på kontot, 1200kr kostar veterinärbesöket och körkortet lär gå på rätt så rejält med pengar, ska ringa Thores i efm! Och så anläggningshyra på Lycketorp 500kr... Men ska iaf jobba v 41 + 45 (får nog inse att jag måste ställa in tävlingen om jag ska ha råd med allt)!

Kommentarer
Postat av: Tova

Vad är det för fel på han? =(

2011-09-21 @ 08:48:04
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0