110922 - Vuxen och allt!

Japp, varit på banken, fixat bankdosa, flyttat lite pengar så nu är allt lugnt till körkortet osv, fixat ett riktigt Visa-kort och nu när jag kommit hem skickat in info till rekryteringsmyndigheten! Lär aldrig bli antagen med alla mina problem ;)

Nu ska jag käka lite, ta en tablett. Sjukt ont i höften, hoppade bästa Mixen idag, men det var ngt konstigt med stiglädren, hur jag än gjorde så blev dom inte lika, så kan vara därför jag har ont (enbart högra idag). Sen stallet, ge Cero käk, fotografera min hoppsadel inkl tillbehör och lägga ut på annons! Vill inte rida med den längre, den låg okej i början men jag tycker den har börjat lätta mer och mer bak. Förhoppningsvis blir det en barbackapad istället såsmåningom, men det blir sånt som kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0