110923 - Snart helg!

Så himla skönt. Visserligen fullt upp hela helgen, men ändå. Gick upp vid 8, har ätit frukost och duschat, ska hinna med att blåsa + platta håret, sminka mig, klä på mig och packa väskan - och har 1 timma och 20minuter på mig, skööönt! Sovit riktigt bra inatt! 

Dagen ser ut som så, först svenska 11-12, därefter lunch, sen religion 13-14. Hem, åka till Cero, funderar på att leka lite med honom idag igen.. Ge honom lite käk och en ordentligt ryktning, igår var hela han dränkt i lera. Sen hemåt, och åka och handla. Ska demonstrera för mina kära föräldrar hur snabbscanning går till, nytt på Citygross den här veckan, och de har ingen aning om hur man gör ;) Jobba lite på naturkunskapen ikväll också.

Imorgon, tatuering kl 12! :D Därefter åka till Lycketorp, halma upp boxen, flytta alla saker, ja helt enkelt se till att allt är klart till flytten :) Söndag kommer equiterapeuten ut och kollar Cero (och ett antal andra hästar), därefter tar vi vårt pick och pack och flyttar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0