110923 - You know I'd catch a grenade for you

Skoldagen rullade på, kort dag. Sen hem, powernap, käk, till stallet. Arbetade lite med Cero idag med, planen var att jobba lite löst ute på fältet, framförallt för att han skulle få rasta av sig och leka ordentligt. Nu tycker säkert en del som läser det här att jag är knäpp som släpper min häst lös på öppet område men ja. Jag litar på att han inte drar utan håller sig runt mig. Han höll sig utan problem nära mig, men var för fokuserad på maten så vi körde on-line istället. Vilket gick mycket bättre! Klockren circling-game (vilket vi haft mkt problem med, framförallt varvbytena som sitter stensäkert nu!), flyttar både fram och bakdel i fas 1 (:'D) och i slutet bad jag honom trava löst brevid mig, jag höll bara handen på mankammen och provade att samla och öka lite, finfina killen höll sig precis brevid mig :D

Känns som han alltid i början måste testa vilket humör jag är på, vilket inte alltid är så kul ;) Men idag försvann det fortare än sist, bra det! Förövrigt har tatueraren ringt, inställd tid imorgon, fick ett meddelande inpratat pga att jag inte hann svara.. Men ja, han skulle ringa upp på tisdag, var akut tvunget att åka iväg. Ingenting fungerar nu i September! Inget blir som jag vill.

Nu kvällsfika framför Idol, en nektarin och en biskvi :D Pappa och jag har varit iväg och handlat, självscanning för första gången för de ;) Så jag fick visa hur allt gick till haha!


You know I'd catch a grenade for you 
Throw my hand on a blade for you
I'd jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you
Oh I would go through all this pain, 
Take a bullet straight through my brain,
Yes I would die for you baby ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0