110924 - [7] En sak som aldrig får hända

Att Cero försvinner. På något sätt, skadar sig illa så att man måste avliva, eller att jag måste sälja eller ens låna ut på foder. Han är absolut det som betyder mest i mitt liv, det man längtar efter när man är i skolan, inte att man bara vill hem och lägga sig framför tvn, utan man vill hem till Cero. Jag får nästan ångest om jag inte varit där en dag, för att det känns som att jag sviker honom och att han går där och väntar på att jag ska komma och jag inte gör det. Men nu framöver kommer jag vara där varje dag eftersom han står uppstallad och jag måste mocka, känns på något sätt bra att vara tvingad! Annars kunde det vara mammas möten eller pappas ovilja att skjutsa mig till stallet som gjort att jag inte åkt, men nu går det bussar!

Ingen kommer någonsin ha mer betydelse i mitt liv än min häst, deal with it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0