110924 - Mot garaget!

Uppe tidigt, jag bara älskar att vakna liiite före klockan och vara helt utvilad. Vaknade för 10 minuter sen, skulle gått upp 9 :) Nu slänga i sig lite frukost, ta på sig kläder, sen ut och hämta grejer i garaget och bära ut till bilen! Har en hel del saker jag redan tagit hem från Rosendal som är parkerade där. Sen vidare mot Rosendal, där jag har träns, grimma + repgrimma och arbetarep, sadlar, täcken och schabrak kvar. Och hjälm, sjuklåda och ryktsaker. Allt ska iväg idag, utom grimma och ryktsaker. Sen använder jag inte samma grimma vid transporten imorgon utan min lädergrimma som bara används då, men jag vill ha en reserv i stallet ändå.

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0