110927 - [10] 10 saker du inte visste om mig

Hm, får väl se om jag kan komma på 10 grejer!

1. När jag var liten ville jag bli sopgubbe!
2. Jag har totalt fobi för att folk rör mina fötter. De får garanterat en spark i huvudet.
3. Spindelfobi, ew. Dock bättre nu än förut, men fortfarande extremt äckligt.
4. Jag dricker inte.
5. Jag ska aldrig börja röka, livrädd för att förlora min pappa som har KOL pga rökningen och vill absolut inte göra detsamma mot mina närstående.
6. Jag använder diadem under ridhjälmen nästan hjälm. Jag kan inte heller ha uppsatt hår i tofs eller knut utan att ha diadem!
7. Tydligen (enligt en säker källa: Denice) gnäller jag aldrig över mitt utseende, däremot gnäller jag inombords ;) 
8. Jag har alltid samma halsband, en diabetesbricka där det står vad man ska göra om man hittar mig medvetslös, samt ett kinesiskt tecken för kärlek.
9. Jag har en förkärlek till leggins, långt vitt linne och en tröja över. Dagens outfit: Svarta leggins, vitt långt linne och blå myströja över.
10. Jag kan inte överge mina älskade gympadojor. Hål under och slitna som bara den, jättefula! Men så sjukt sköna så jag kan inte överge dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0