110928 - Gårdagens blogginlägg

Blev inte så många. Tänkte skriva när jag kom hem från stallet, men det blev så pass sent att jag slängde mig i duschen och gick och la mig! Tömkörde Cero på banan, han skötte sig kalas faktiskt. Ett par bocksprång i början, därefter gick han på bra i både skritt och trav (tog ingen galopp), skritten konstant form, traven gick han några meter i taget, så duktig så! Jobbade med lite bommar så han fick lyfta på fötterna ordentligt. Börjat lyssna mycket bättre på yttertöm nu så att han inte minskar volten hela tiden, utan jag kan ha kontakt med munnen hela tiden. 

Cero får vila idag och imorgon, ikväll kommer faster + farbror x2 och firar mig, bättre sent än aldrig... Nu ska jag lägga mig i soffan och snooza (Oftast går jag upp, äter frukost, tar fram kläder, packar väskan, går och lägger mig igen, går upp, tar på mig, sminkar, fixar håret och går till skolan).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0