110930 - [13] Min högsta dröm

Hm, alltså just högsta dröm är nog rätt svårt. Men ja, bortsett från en älskande pojkvän och ett bra jobb, så hästgård.

Lagom stort hus, nyrenoverat. Gärna bastu och mindre spa inne. Lösdriftshage med 5-6 hektar, stooor halmad lösdrift och fri tillgång på foder. Boxar ifall installning behövs. Cero, Lukas och en fjordfarbror/tant. Min älskade förra foderhäst ska jag ha någon gång i livet, Cero ska aldrig försvinna ifrån mig och så en äldre fjord att köra par med Cero med samt lättare ridning för mor min och om man har kompisar hemma. Alla tre körhästar samt fjordarna ska ridas också. Stor uppvärmd sadelkammare, TRAKTOR! (Aldrig mer rulla storbal). TID! Ett välbetalt jobb, men inte jobba långa dagar. 

Så ser det nog ut just nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0