110930 - Händelsefull dag

Började imorse med att ringa Bitte, och fick provsvaret: positivt. 1:320 på Erlichia/Anaplasmaprovet, så nu ska han få penicillin 5 dagar i rad, sprutas. Hela kalaset slutar på 3-3500kr! Usch, får nog lägga tatueringen på hyllan ett tag.

Sen körlektion, gick faktiskt bra! Kör en Renault Megane nu! Pappa var med och sen åkte vi hemåt, jag fortsatte mot sjukhuset för en timmes onödig prat. Till och med arbetsterapeuten tyckte det var onödigt eftersom jag redan organiserat mitt liv så bra.

Sen skola, alla andra hade fått inställd religion så jag bad Denice kolla upp så vi verkligen hade det. Jadå, det skulle vi ha. Vad händer när jag kommer till skolan? Inställd lektion. Så jävla illa! Men Hanna skulle som tur var till Ikano så jag åkte med henne och tog sen bussen till rese och åkte hem. Hemma vid 14, la mig och sov, sen lagade jag mat (skaldjurssoppa) och efter det blev det stallet. Fixat i stallet, ryktat Cero och gått en promenad på en halvtimme! Nu hemma, ska se Idol och försöka plugga lite.

Imorgon kl 9 kommer Bitte ut och tar första sprutan, sen har jag lunchfodring också så är borta 8.30-13 ungefär.. Sen pluggrace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0