120101 - Jobbhelgen över

(Vad konstigt det känns att skriva 120101 i rubriken!)

Jobbhelgen över, gick smidigt och allt flöt på bra och vi hade gott om tid på oss. Var minst jobbigaste helgen hittills! Men jag var rätt så slut igår, bättre idag ;) Mor min var snäll och hämtade och skjutsade idag så att jag slapp köra när jag var trött, och gud vilken tid det tog hem! Riktigt dåligt väglag. Direkt till stallet, jag med termoridbyxor, tjooock lång jacka, vinterskor, pannband, hjälm, riktigt tjocka handskar och pannlampa ;) Hästen fleecetäcke och repgrimma, gick superfint, pigg och fin! Lite spöken i skogen emellanåt men för det mesta bra, han gick så fint så!

Mamma var snäll och mockade + halmade när jag red (var bara borta 15min för att känna på honom, mystur helt enkelt!) så fixade jag vatten och foder när jag kom hem :) Blir en kort runda imorgon med, lite längre dock, 30min kanske :) Först sjukgymnasten, hem och äta, småstressa till stallet, luncha (Cero och Herkules får halva lunchen medan jag mockar), sen rida, och sen får Cero och Herkules resten av lunchen :) Sen till sharpman och lämna tillbaka sadlarna, och till MRK och hämta grejer på bytarboden som ska stängas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0