120104 - Barfotaponny!

Idag blev Cero barfotaponny :) Det ska nog gå utmärkt, men ska inköpa boots så snart som möjligt för att kunna rida och köra på hårdare underlag, men på bana och slingan går det nog utan problem barfota bara han vant sig! Ska ta och mäta hovarna imorgon så jag vet vilken storlek han behöver i bootsen :)

Förövrigt är det äckligt väder ute, Cero vilade idag men imorgon blir det en sväng ute, sen åka till Sharpman och betala sadeln + köpa träns :D Sen är mina pengar slut ;)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande!



Har många gånger funderat på att ha Dacke barfota, men jag tror inte att jag har möjligheten att låta honom vara det som det ser ut nu. Han är sulöm och det skulle nog kräva mycket tid och engagemang att få honom att kunna gå barfota.

2012-01-04 @ 22:51:47
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0