120106 - Nya bilder!

Nya bilder på min fina pojk! Först red jag en sväng i skogen men det var stenhårt och han ömmade som bara den.. Vid stallet var det lite mjukare på gräsplanen så red lite sporadiskt där, tränade på att vända med vikthjälper och travade lite. Mamma var med och fotade, och hon insåg rätt snart att jo, han behöver skor NU (hon ska betala dom, annars hade det fått vänta). Vi ska till Hööks i efm och köpa träns, skor och sadelöverdrag och ev. stigläder om det finns i rätt färg, dom jag köpte på Sharpman fungerade inte alls i färgen :(





Vändning för vikthjälper (rätt så extrema än så länge)


Sa jag att traven förbättrats? ;) 
Fina fina Cero <3


Ja, han är till och med svår att sitta på med det steget han fått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0