120108 - Piggelin ponny!

Cero var inte halt när jag kom idag, promenerade runt i hagen och undrade vart sällskapet var ;) Tog in honom och skulle ta av sulorna och allt, men inte var det några sulor där! Han måste ha tappat dom, hittade inga när jag mockade och inga i hagen men det kan ju vara svårt att se. Så ingen ömhet där inte :'D Efter att jag tagit av allt var vi ute och promenerade ungefär 1 km, eller ja, han promenerade med mig ;) Fy fasen vad pigg han var! Tänkte att jag tar grimman, för han lär ju gå rätt så långsamt. Nä, borde tagit repgrimman! Han travade några steg emellanåt också så ja, han var nog rätt nöjd ;)

Förhoppningsvis kan vi ha träning på söndag med Joanna, första lektionen med henne, ska bli riktigt spännande!

Såhär såg hela turen ut, han först och jag hängandes i grimskaftet efter!
Mums, gräs!
Behöver jag säga att han gillar snö? Han måååste gå in under varje gran.. Tyvärr även när man rider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0