120109 - LCHF!

Ja, tacka vet jag LCHF. Man mår super, äter gott och går ner i vikt. Har provat båda smakerna pulverdieter jag har hemma och fyfan så äckligt det är. Istället fyller vi kylen med kött, grönsaker, ost och ägg! Mamma har bestämt sig för att "vara med" den här gången, båda gillar maten men det gäller att ha självdiciplin för att klara det. Och det är ju supergott! Bara man orkar hålla sig ifrån pasta/potatis/ris/bröd/sötsaker ;)

Nu ska jag iväg och ha jour 3h. Mor min och jag börjar på onsdag morgon med LCHF, eller jag har redan börjat men iom Ellas kalas imorgon lär det ju bli en del sötsaker.. 

LCHF = Low carb high fat = Lite kolhydrater, mycket fett (och protein!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0