120113 - Fredag den trettonde

Överlag min lyckodag :D Går alltid bra fredag den 13e! Började dagen med sovmorgon, hade polon eftersom mamma är ledig, superskönt! Åkte till Hööks för att lämna tillbaka bootsen i strl 3, dom frågade om jag inte ville ha en annan storlek. Sa nej tyvärr, han behöver 2or och det har ni inte inne. "Jo, vi fick precis in ett par" :D Lyckan är gjord! Kan snart köra Cero igen, åååh lycka :') Kanske på lördag t.o.m.!

Igår var Cero som sagt jättefin, idag ska vi ut och strutta i skogen eftersom jag slutar 13.40, troligtvis med bootsen på eftersom det är rätt hårt på slingan. Imorgon hoppas jag kunna köra och på söndag lektion, jäkligt nöjd tjej!

Fredag den trettonde alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0